GARANCIA

 

  

A Fondital gázkészülékekre, indirekt tárolókra, napkollektoros rendszerelemekre, valamint kiegészítőkre a hatályos jogszabályoknak megfelelően 1 év jótállást vállal az üzembe helyezés napjától kezdve, amely automatikusan meghosszabbodik újabb 1 évvel, amennyiben a felhasználó az első év végén elvégezteti a kötelező karbantartást egy, a Fondital készülékek szerviz-címjegyzékében szereplő szakszervizzel.


A jótállás érvényesítésének feltételei:

  • számla, illetve fizetési bizonylat,
  • Fondital készülékek szerviz-címjegyzékében szereplő és a Vivaco Kft.-vel szerződésben álló szakszerviz által elvégzett beüzemelés és az ezt igazoló hiánytalanul kitöltött jótállási jegy,
  • hiánytalanul kitöltött és cégünkhöz visszaküldött munkalap (a szakszerviz feladata),
  • gázszolgáltató által kiállított minőségellenőrzési nyilatkozat,
  • kéményseprő vállalat által kiadott szakvélemény (amennyiben szükséges).

A gyártó/képviselet mentesül a jótállási felelősség alól, amennyiben:

  • a felhasználó elmulasztotta a készülék beüzemelését és kötelező karbantartását elvégeztetni az erre kijelölt szakszervizek egyikével,
  • a készülék beépítése, szerelése nem a mellékelt Üzembe helyezési, Használati és Karbantartási Útmutatóban foglaltak szerint történt,
  • a felhasználó a terméket nem rendeltetésszerűen használja, és/vagy szakszerűtlenül javítja, és/vagy javíttatja,
  • a hiba a készülék szakszerűtlen tárolása, szállítása miatt, illetve rongálás, törés, szennyeződés, elemi kár vagy egyéb az átadást követően keletkezett ok miatt következik be,
  • a hiba a nem megfelelő üzemeltetési hely miatt következik be (+5°C-nál alacsonyabb helyiséghőmérséklet, erősen szennyezett, marópárás levegőjű helyiség, 70%-nál magasabb relatív nedvességtartalom)
  • a hibát a vízhálózatból beérkező nem megfelelően kezelt/lágyított, kemény víz, illetve az abból lerakódó vízkő okozza,
  • a hibát a gázkészülékhez csatlakozó épületgépészeti rendszerekből, vagy a villamos hálózatból származó káros hatás (pl: vízkő, szennyeződés, túlfeszültség, stb.) okozza,
  • a hibát a nem megfelelő méretű készülék használata okozza (pl: nincs elég meleg víz, állandóan ki-be kapcsol a készülék, stb.),
  • a hibát nem megfelelő méretű, vagy rendeltetésű füstgázelvezetés okozza,
  • a hibát elfagyás okozta,
  • a készülék, illetve főalkatrészeinek azonosító jelölése sérült,
  • a hibát a készülék tömítéseinek, gumi alkatrészinek hőterhelés miatti elöregedése okozza.

 

 

A Beretta termékek után a piacon egyedülálló módon 2 év teljes körű garancia jár, a beüzemeléstől kezdődően. A garancia érvényesítéséhez mindenképpen hivatalos Beretta Márkaszerviz által szükséges üzembe helyeztetni a készüléket, azaz az első indítást és a kalibrálást nekik kell végezni. Ezt követően pecséttel igazolják a garanciajegyen ennek megtörténtét, tartanak Önöknek egy rövid tájékoztatást a készülék kezeléséről és a garanciális tudnivalókról, amelyet részletesen az alábbi linkre kattintva is megtalál.

 

 

  • A készülékek probléma-mentes üzemeltetése érdekében a rendszerbe vízszűrő beépítését javasoljuk! 
  • Készülékcsere esetén az új készülék védelmében praktikus megoldás a fűtési rendszer vegyszeres tisztítása. Nem csupán a kazán kíméli a szennyeződésektől, hanem pénztárcáját is, hisz a tisztított rendszernek köszönhetően akár 10%-ot is megtakaríthat a fűtési költségen! 

 


Érdeklődés






Gázkészülék-alkatrészek forgalmazása raktárról és/vagy megrendelésre szinte minden, Magyarországon forgalmazott készülék-típushoz!

Víz-, gáz-, és fűtésszerelési termékek teljes körű forgalmazása.

Fűtési rendszerek professzionális, gépi és vegyszeres tisztítása.

Készülékcserét teljes körű ügyintézéssel is vállalunk.