Gázkészülékek JAVÍTÁSA

 

Készülékek garanciális és garancia időn túli javítása

 

 A hiba bejelentésétől számított legrövidebb időn belül megkezdjük a hiba elhárítását. Azonban ez nem azt jelenti, hogy be is tudjuk fejezni a javítást, mivel előre nem látható problémák merülhetnek fel. Amit biztosan tudunk: minden tőlünk telhetőt megteszünk a hiba mielőbbi elhárítása érdekében.
 

Hibabejelentés alkalmával az alábbi adatokat fogjuk kérni:

  • A készülék pontos típusa. (Nem elég a Saunier Duval, hanem az autókhoz hasonlóan tudnunk kell, hogy pl. az Opel márkán belül Astráról, Vectráról vagy éppen Corsáról beszélünk. Kérjük, hogy keressék elő, melyik Saunier Duval készüléket kívánják javíttatni.)
  • Az üzembe helyezés időpontja.
  • Utolsó felülvizsgálat időpontja.
  • A hibajelenség leírása. (Az, hogy "rossz", sajnos  nem elég.)

Számos esetben előfordul, hogy egészen banális okok miatt nem működik a készülék.
 

Mielőtt szerelőt hív, győződjön meg az alábbiakról:

  • Van-e gázellátás (pl. a gáztűzhely működik-e),
  • A készüléken a nyomás megfelelő-e (ezt Önnek kell időközönként elvégezni, azaz a készüléket "feltöltenie".) Beüzemelés során kollégáink minden esetben megmutatják, melyik csap szolgál erre a célra és Önnek hogyan kell ezt a roppant egyszerű, néhány perces műveletet időközönként elvégeznie.

A kiszállási díjat sajnos a fenti esetek miatti probléma-elhárítás esetén is kénytelenek vagyunk felszámítani.

 

 

 

 

FONTOS!

A garanciális igény kizárólag garanciajeggyel, vagy azzal egyenértékű bizonylattal érvényesíthető!   A garanciajegy (vagy az azzal egyenértékű bizonylat) hiánya nem teszi lehetővé a garanciában történő további javítást!

 

Vissza a Kezdőlapra


Érdeklődés






Gázkészülék-alkatrészek forgalmazása raktárról és/vagy megrendelésre szinte minden, Magyarországon forgalmazott készülék-típushoz!

Víz-, gáz-, és fűtésszerelési termékek teljes körű forgalmazása.

Fűtési rendszerek professzionális, gépi és vegyszeres tisztítása.

Készülékcserét teljes körű ügyintézéssel is vállalunk.