Gázkészülékek JAVÍTÁSA
Készülékek garanciális és garancia időn túli javítása
A hiba bejelentésétől számított legrövidebb időn belül megkezdjük a hiba elhárítását. Azonban ez nem azt jelenti, hogy be is tudjuk fejezni a javítást, mivel előre nem látható problémák merülhetnek fel. Amit biztosan tudunk: minden tőlünk telhetőt megteszünk a hiba mielőbbi elhárítása érdekében.
Hibabejelentés alkalmával az alábbi adatokat fogjuk kérni:
- A készülék pontos típusa. (Nem elég a Saunier Duval, hanem az autókhoz hasonlóan tudnunk kell, hogy pl. az Opel márkán belül Astráról, Vectráról vagy éppen Corsáról beszélünk. Kérjük, hogy keressék elő, melyik Saunier Duval készüléket kívánják javíttatni.)
- Az üzembe helyezés időpontja.
- Utolsó felülvizsgálat időpontja.
- A hibajelenség leírása. (Az, hogy "rossz", sajnos nem elég.)
Számos esetben előfordul, hogy egészen banális okok miatt nem működik a készülék.
Mielőtt szerelőt hív, győződjön meg az alábbiakról:
- Van-e gázellátás (pl. a gáztűzhely működik-e),
- A készüléken a nyomás megfelelő-e (ezt Önnek kell időközönként elvégezni, azaz a készüléket "feltöltenie".) Beüzemelés során kollégáink minden esetben megmutatják, melyik csap szolgál erre a célra és Önnek hogyan kell ezt a roppant egyszerű, néhány perces műveletet időközönként elvégeznie.
A kiszállási díjat sajnos a fenti esetek miatti probléma-elhárítás esetén is kénytelenek vagyunk felszámítani.
FONTOS!
A garanciális igény kizárólag garanciajeggyel, vagy azzal egyenértékű bizonylattal érvényesíthető! A garanciajegy (vagy az azzal egyenértékű bizonylat) hiánya nem teszi lehetővé a garanciában történő további javítást!
- « Vissza az előző oldalra
- Gázkészülékek JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEI
- Gázkészülékek ÜZEMBEHELYEZÉSE
- Gázkészülékek KARBANTARTÁSA (felülvizsgálata)
- Gázkészülékek JAVÍTÁSA
- Gázkészülék - ALKATRÉSZEK
- Gázkészülékek és fűtési rendszerek tisztítása
- KAZÁNCSERE, FŰTÉSKORSZERŰSÍTÉS
- Gázipari műszaki-biztonsági felülvizsgálat